Pages

28 May 2013

SPORT: How it is going..


DONE, DONE, DONE! Whoehoe, vandaag was de laatste dag van The 30 Day Shred. En ik moet zeggen, de laatste tien dagen ben ik niet echt met plezier eraan begonnen. Dat is nog zwak uitgedrukt. Ik had er gewoon helemaal. geen. zin. meer. in. Ik miste Cassey, miste de leuke muziek en het ZIN hebben om aan een workout te beginnen. Aan de andere kant merk ik wel duidelijk dat de 30 Day Shred iets op heeft geleverd, dus uiteindelijk was het het allemaal waard?


Maar gelukkig, kan ik nu gewoon weer de blogilates kalender volgen en elke ochtend, middag of avond met plezier er aan beginnen. En als je het mij vraagt is plezier er in hebben toch wel echt het belangrijkste. Hardlopen is weer een voorbeeld daarvan. Afgelopen zomer MOEST ik van me zelf gaan  hardlopen. En ik moest het drie keer in de week, minstens een rondje doen. Niet dat ik er zin in had, maar door gewoon te gaan moest ik er gewoon zin in krijgen, vond ik van mezelf. Maar nu ik, op de een of andere wonderbaarlijke manier, hardlopen WEL leuk vind. Baal ik er van als ik niet kan gaan. Wat meestal op de momenten zijn dat ik veel moet leren en ik wel " wat filmpjes" doe. En ook al gaat het niet altijd even zo lekker, het gaat vooruit en ik blijf het leuk vinden. En op het moment dat je het leuk vind wat je doet zit je goed, toch?

Afgelopen week heb ik dan ook mijn eerste hardloopschoenen gekocht ( lees: gekregen, aangezien mijn ouders heel lief waren en mijn sportiviteit nog even een zetje in de rug wouden geven) je kan wel begrijpen dat hardlopen helemaal niet meer erg is op het moment dat je naar je voeten kijkt en je daar een stel fel roze met gele schoentjes rond ziet rennen. Laten we zeggen dat het fitspiration aan je voeten is? Maar daar NATUURLIJK meer over!

Liefs, 
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!