Pages

26 May 2013

TV: PRETTY LITTLE LIARS



Al weer twee weken geleden was het einde van het achtste (!!) seizoen van Bones en dit weekend keek ik ook de anderhalf uur durende seizoensfinale van Revenge. Het goede nieuws is, is dat in September mijn twee favorieten serie's weer mooi terug komen. Er is enige discussie op internet of Seizoen 9 het einde van Bones word of niet, ik zit bij de niet-partij! - maar daar hoef ik me tot volgend jaar mei dus niet druk om te maken. Maar in die tussen tijd hebben we iets nieuws nodig, toch?

Dus, ik begon aan twee nieuwe series. Of ja, "nieuw" is een groot woord , want ik heb met voorkeur twee series uitgezocht die al enkele seizoenen hebben. We willen natuurlijk niet we straks halverwege de "wacht tijd" niks meer hebben om te kijken, of elke week moeten wachten op een nieuwe aflevering, want wat is dat irritant zeg! Ja, dat krijg je al ben je niet meer gewend om via de tv een serie te kijken en je gewoon elke avond kan kijken, wat nou wachten op de volgende aflevering?!



Zo begon ik aan Glee, die ik al eerder heb gezien maar nog nooit vanaf het begin, seizoen 1. Wat betekend dat ik dus nog maar vier seizoenen voor me uit heb gestrekt. Dat moet toch lukken tot september? Maar aangezien ik van Revenge en Bones , twee series waar het draait om leven en dood en waar ik soms op het puntje van mijn stoel zat omdat het zo spanning was, naar Glee, waarin het spannendste in de serie is dat Fynn niet weet dat hij niet de gene is die Quine zwanger heeft gemaakt maar Puck dat was, zocht ik naar een iets spannendere serie. En die vond ik! Na enige researce kwam ik erachter dat Pretty Little Liars behoorlijk spannend zou zijn!
Dit weekend besloot ik te beginnen aan de, voor mijn nieuwe, serie te beginnen. En ik moet zeggen dat hij ook echt spannend - en zelfs een klein beetje eng - is! Het was zelfs zo dat toen mijn moeder voorstelde om de aflevering op tv te kijken door mijn laptop op de tv aan te sluiten ik maar zei dat dat niet kon. Om eerlijk te zijn kon dat wel, maar um... het schermpje van mijn laptop is voor mij al groot genoeg!

Wat wil je ook al blijkt in de eerste aflevering al dat een meisje dat een jaar vermist is toch nog blijft te leven, en dat nadat ze haar vriendinnen dat allemaal heeft laten weten, haar lichaam in hun straat gevonden woord. En als dan blijkt dat de vriendinnen een geheim meedragen, dat jij niet weet! - en de berichtjes van hun vriendin na haar begrafenis ook nog door gaan.. dan ben je een beetje bang wat de rest van de Serie gaat brengen. O, en behalven spannend is de Serie ook gewoon heel leuk!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!