Pages

24 May 2013

LOVE: Red ZARA Shopper


Ik zou eigenlijk geen tas moeten kopen, ik zou eigenlijk helemaal niks moeten kopen, maar mijn rode tas en ik zijn onafscheidelijk. Toen ik met mijn moeder een dagje naar Amsterdam ging en ik eigelijk alleen even naar het museum ging en daarna toch maar even de ZARA binnen liep om maar even rond te kijken was ik me nog van geen kwaad bewust. 

Maar wat wil je als een rode ECHTE suede tas van de wel met meer dan 70% was afgeprijsd? En zeker na het moment dat je wel tien jeans had gepast en geen een leuk stond.. op dat moment stond ik mezelf toe om deze tas te kopen, als een soort troost-prijsje. Ondertussen ben ik er allang overheen en is de tas allang meer dan een troost-prijsje maar neem ik hem gewoon OVERAL mee naar toe! En zeker om te shoppen -duh! het is een "shopper" - is hij gewoon he-le-maal geweldig. 

Liefs, 
Rosalie 


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!