Pages

22 May 2013

MOVIE: THe GREART GATSBY



Afgelopen Zaterdag was het dan eindelijk zo ver: THE GREAR GATSBY. Ik wist dat hij Donderdag in de bioscoop zou uitkomen en aangezien ik er al lang naar uit keek, was het ook vanzelf sprekend dat ik er zeker het eerste weekend er naar toe zou gaan. En nadat er van alles mis ging - van het niet kunnen reserveren omdat ik mijn wachtwoord vergeten was tot de auto sleutel die verdwenen was in de broekzak van mijn broer die niet thuis was - vertrokken we pas tien minuten voordat de film begon wat betekende dat we dus tien minuten te laat waren!! Maar nadat de bioscoop-jongen ons er van had verzekerd dat we alleen de reclame's hadden gemist konden we toch nog rustig naar onze plaatsen - op de eerste rij, omdat de rest van de zaal he-le-maal vol was!! - lopen.

Wat ik er van vond? Leuk! Mooi! En de beelden waren prachtig! I might've fallen in Love with Leo samen met het meisje naast me, dat bij elke scene waar hij in zat net iets rechter ging zitten en om zijn grapjes wel heel hard moest lachen. Het verhaal, had van mij wel iets duidelijker kunnen zijn. Je word... overdonderd - ik kon geen beter woord bedenken!- door de feesten, de beelden, de special effects en de  cast, het verhaal word wel een beetje verbleekt daar door. Maarrrr aangezien de boeken altijd beter zijn dan de film ben ik nu wel heel nieuwsgierig geworden naar hoe het verhaal ECHT in elkaar zit. Ik kan eigenlijk wel zeker zeggen dat ik film binnenkort nog een keer ziet!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!