Pages

20 May 2013

DIARY: Regrets...


De eerste week school na Spring Break! En dan, waneer je op school zit en je echt niet meer weet hoe je dat allemaal die week nog in je hoofd krijgt, vraag je je helemaal af of echt niet genoeg discipline had om wat meer in de vakantie te doen. Ik had gewoon twee weken lang iedere dag vrij van school! En ik weet niet hoe vaak ik afgelopen week wel niet heb gedacht dat ik echt een dagje vrij moest om alles bij te werken.

Dus het werden late nachten en vroege ochtenden om maar niet te spreken over de 30 day shred die ook nog ergens tussendoor moest. Wat overigens niet elke dag lukte... mijn 30 day shred is dus ondertussen 32 day shred geworden met twee dagen waarop ik helemaal niks heb gedaan! Op sport gebied dan, want die twee dagen gingen volledig op in mijn geschiedenis en Nederlands boeken.



Toen ik na donderdag gewoon klaar was met het leren voor die week, besloot ik om mijn "bad-moment" maar een keertje niet op vrijdag of zaterdag te doen maar dat ik het donderdag wel verdiende. Tot het moment dat ik er achterkwam dat ik dus WEL wat voor vrijdag moest doen, toen was het alleen nog maar een kwestie van treurig toekijken hoe het bad leeg liep om mezelf erna weer te nestelen achter mijn bureau met mijn wiskunde boeken - zucht.

Vrijdagavond was het gelukkig wel raak en genoot ik, voordat ik een avondje home alone was, van een lekker warm badje met Lauren Conrad's beauty die ei-de-lijk binnen was  gekomen. En daarna was het glee time. Ik weet niet of ik de enige ben maar van een avondje helemaal alleen thuis kan ik echt genieten. Want soms is het fijn om met niemand - en dan ook echt niemand! - rekening te moeten houden. Zaterdag besloot ik dat het maar weer eens tijd was om te gaan hardlopen. Na dansen trok ik meteen mijn sportschoenen aan en ging, en tot mijn grote opluchting was mijn conditie niet als sneeuw voor de zon verdwenen. Het idee dat ik al heel de week niet eens een stukje had gerend baarde me zorgen, school kreeg natuurlijk de schuld!

Gisteren was een dagje werken en werken! En geloof me al heb je 's ochtends vier kilometer gerend is het niet slim om daarna op je ballerinas te gaan werken. Pfffffffffffffffff, ik heb denk ik nog nooit zo'n last van mijn voeten gehad. Daarna beloonde ik me zelf met een aflevering van Revenge. Ik kan gewoon niet geloven dat dit alweer het einde was van het seizoen, nu wachten tot Septembar!!

OK, deze week was dus gewoon VEEEL leren en VEEEL stress. En dus niet echt mijn ding. Maar uh... soms is een dosis stres wel gezond??

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!