Pages

18 May 2013

THE LIST: Essentials

Essentials


AL is er iets wat geleerd heb van het boek style ( van Lauren Conrad ) is het wel dat het heel slim is om te investeren in een paar essentials! Hoe vaak heb ik het al wel niet gehoord dat het gewoon heel handig is om een LBD in je kast te hebben hangen? En om er zeker van te zijn dat je een goede broek hebt - en niet de goedkoopste die na vijf was beurten al vol met gaten zit. Maar ja, zo gaat dat niet bij mij. Ik zie iets leuks, ik koop het om me dan achteraf af te vragen of ik het wel echt nodig had en wat ik er in godsnaam bij aan moet doen.



Maar... Lauren Conrad heeft me nu toch echt weten over te halen dat al heb je de keypieces in je kast dat je dan eindeloos kan combineren. Nu kan het best zijn dat die zwarte blazer mijn hele kleedgeld van de maand opslokt of de perfecte jeans -waar je vervolgens jaren mee kan doen - me heel wat terassjes en bioscoop bezoekjes heeft afgenomen, maar dan heb je ook wat!


Little black dress
$46 - vestiairecollective.com  Zoals al zo vaak gezegd is een LBD dress echt onbreekbaar in je kast! Met een spijkerjasje casual voor een keer lunchen met vriendinnen of en date, met een blazer perfect om te kaan uit eten of met een leren jasje?


Forever 21 pocket shirt
forever21.com  Ook al zoiets waarvan ik duizend keren in de GLAMOUR/VOGUE en ELK ander tijdschrift heb gelezen dat het gewoon oneindig is te combineren.


Panda sweater
$26 - iclothing.ie Voor de dagen dat het net wat kouder is of een lazy sunday op de bank met je favoriete series..


Zalando blazer
$44 - zalando.co.uk De blazer! Die je gewoon over op kan dragen EN er leuk uitziet! 


LTB by Little Big straight leg jeans Geen uitleg nodig.. 
$91 - zalando.co.uk


Floral print skirt
$30 - newlook.com  De rok was echt iets waar ik versteld van stond om in het boek tegen te komen bij Keypieces. Maar volgend LC moet je minstens een in je kast hebben hangen. En eigenlijk zijn ze ook best leuk.. afgezien dat rokken nie echt behoren tot het meest comfortabele.


Converse red sneaker
$59 - blueberries-online.com Je kan er niet genoeg hebben. Voor school/shoppen en veeel andere gelegen heden gewoon lekker casual en zoals de echt kenner weet ik dat ze gewoon heel fijn zitten.. 


H&M flat heels
$23 - hm.com Maar als je dan toch voor een rokje gaat of helemaal geen zin hebt om onder je LBD hakken te dragen, zijn ballerinas een goede uitvinding. 


Color block handbag 
boohoo.com Waar moet je anders je portemonnee  pasjes, mobiel, ipad, lippenstift, mascara en handcreme in mee sjouwen? 


Diesel stainless steel watch
$320 - houseoffraser.co.uk O en fashionable te late kan, maar twee uur later ergens aan komen is niet meer fashionable maar gewoon te laat.. als we dan toch elke vijf minuten willen weten hoe laat het is, doen we het meteen in stijl!

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!