Pages

13 May 2013

MONDAY FAVORITES

MOVIE: Olympus Has Fallen

Nadat ik met een film naar deze film was geweest, deed mijn hand nog uren na de hand pijn. Want ja... de film was spannend, we kwamen er ook pas bij de kassa achter dat hij 16 plus was! En in mijn ogen betekend 16 plus, dat er in de film de nodige martellingen of Parnomal Activity dingen in voor komen. En dat zijn niet echt mijn dingen. Maar gelukkig was dat niet zo'n film. Het was wel zo'n film die twee uur duurt en waar, van de 120 minuten, niet een minuut NIET spannend is. Met het gevolg dat mijn hand fijn werd geknepen en kneep ik waarschijnlijk ook die van haar fijn.. oeps! Het betekend overigens niet dat de film geen bioscoopkaartje waard is. Want goed is hij zeker!

SONG: Brave - Sara Bareilles


De eerste keer dat ik liedje hoorde was ik er niet helemaal weg van. Maar nadat ik het enkele keren had gehoord ben ik er helemaal weg van! ZO anders van Sara Bereilles, herinner je Love Song nog? Dat was toch wel een heel andere genre. Maar wie zegt dat een bepaalde zanger of zangeres altijd gebonden moet zijn aan een bepaald genre? Zelf vind ik het altijd wel verassend wanneer een artiest de andere richting op gaat. En nu heeft het voor Sara zeker GOED uitgepakt. 

ACTIVITY : Citymoves - Den Bosch


Vorige week werd ik door een vriendinnetje meegevraagd naar een Festival in Den Bosch. OK, het zou wet kosten om er te komen maar het was gratis om binnen te komen EN ik zou haar vriend zien - hij was er ook en aangezien ik hem nog niet had gezien moest ik gewoon kennis maken. Dus kleedde ik me vorige week donderdag in mijn festival outfit en stapte de bus op om vervolgens de trein te pakken en weer de bus tot we ein-de-lijk op het terrein waren. Maar wat was het leuk! Nu bleek dat het dus Citymoves heet omdat het elke keer in een andere stad is. Vorig jaar was het in Leiden. Wat een origineel idee! En die vriend van mijn vriendin? Die was ook heel aardig hoor! Maar zoals wij al zeiden was heet girls-day out!

Sport: RUNNING!
Ik mis de vakantie nu al! Niet alleen omdat ik dat gewoon niet zo veel moet leren - want ik moet zeggen, zo erg is dat ook weer niet. Maar ik mis mijn wekker vroeg zetten, of ja vroeg dat tel ik nu tot uitslapen, om vervolgens mijns sportschoenen aan te trekken en gewoon te gaan! Ik merk nu al dat het deze week weer moeilijk gaat worden om ook nog naast The 30 day Shred en al te leren te gaan hardlopen. Maar uh.. ik ga het proberen?!

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!