Pages

22 Jun 2013

BEAUTY: Dhr. VAN DER HOOG


Nadat ik al -heel- lang geleden schreef over mijn "huid problemen" en ik Clinque zes weken (!!!) lang teste, kreeg ik niet alleen de puistjes terug, maar werden de producten uiteindelijk ook wel duur. OK, ik wist dat toen ik er aan begon het niet altijd even goed koop zou zijn, maar... ik had er natuurlijk geen rekening mee gehouden dat ik clinque alleen in de stad kan halen.. waar ik met de bus naar toe moet, veel tijd kost EN boven op de dure prijs van clinque ook alweer zes euro is!

Dus, na een meer dan een half jaar intensief clinque te hebben gebruikt, de moisturizer twee keer heb moeten kopen en de tonic tot wel drie keer, besloot ik dat het genoeg was en ging ik opzoek naar een vervanger van mijn "oude vertrouwde" clinque - die toch wel heel goed werkte. 
Ik was het zat om steeds maar naar de stad te moeten om nieuwe producten te halen om steeds maar enkele dagen of zelfs weken zonder te zitten omdat ik geen tijd had. Ik geef toe dat het voorbij was zodra ik in de douglas stond met de producten in mijn hand - want ja, dat luxe-gevoel overtreft het! 


Tot mijn bankrekening het ook ging voelen.. oeps! Dat was niet de bedoeling. Het was sowieso al helemaal niet de bedoeling dat de producten zo snel op gingen. Maar wat wil je ook al was en reinig en smeer je gezicht elke ochtend en avond in. 

Zoeken naar een vervanging was niet nodig. Ik zocht iets waar mijn huid niet geïrriteerd van zou raken, zonder allerlei chemische stoffen erin en wat toch redelijk betaalbaar was. Natuurlijk werd ik in de drogist meteen door gewezen naar Dokter Van Der Hoog - dat ik daar zelf niet aan gedacht had, snap ik nog steeds niet! Nadat facewash en de tonic ( die niet op de foto staat - hij was op) had aangeschaft volgde gisteren ook reinigingsmelk en lip-en oogreiniger, want wat zijn de producten fijn, mijn huid kan er tegen, geen rood heden, geen droge plekjes, vrijwel geen puistjes en O wat ruiken de producten god-de-lijk! En daar gaat mijn geen-chemische-stoffen eis, parfum is WEL een chemische stof. Maar.. zolang mijn huid er tegen kan, mag er toch wel een lekker geurtje aan zitten?

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!