Pages

24 Jun 2013

Monday Favorites #26


Favorite drink: Water, Water, Water!

En dan niet zomaar water. Water met citroen, water met citroen, munt en komkommer wat mer aardbeiden & blauwe bessen water met sinaasappels en water met limoen, Want waarom moet water gewoon water zijn? Als je er ook een lekker smaakje aan toe voegen, wat bovendien heel gezond is, geen calorieën bevat EN zonder kleur of smaak of zoetstoffen - en nu weet je dat ZEKER je maakt het tenslotte zelf. Love it!


Favorite jewelry : Annemerel x dance4life

Annemerel gaat de NewYork marathon lopen met Dance4life. Nu kan dat niet zomaar, ze moet geld inzamelen voor Dance4life. In plaats van alleen maar de gok te nemen met het zoeken van sponsors is ze ook een leuke actie begonnen. Voor vijf euro kan je een armbadje kopen - die ze zelf maakt EN verstuurt - waarvan vier euro naar het sponsorgeld gaat. Daarbuiten is het toch gewoon een heel leuk armbandje??

Favorite serie: Pretty Little Liars

Afgelopen dinsdag begon het vierde seizoen, niet dat ik daar iets mee te maken heb. Ik zit namelijk nog lekker op de bank met mijn laptop het eerste seizoen te kijken. Waar ik me eerst niet kon voorstellen dat ze al drie seizoenen (!!) hebben gemaakt, en ik er dus nog twee moest, snap ik het nu wel. Elke aflevering gebeurt wel iets waardoor de serie wel tien nieuwe episodes kan maken. Het blijft spannend.. het enge is er van af - of ben ik er gewoon aan gewend geraakt? - en heeft plaats gemaakt voor wel heel veel adrenaline elke keer dat ik gewoon moet.blijven.kijken. Het is maar goed dat school voorbij is en ik niet mijn wekker al om zeven uur moet zetten..

 Favorite thought: VACATION!!
Niet dat de zomervakantie al "officieel" is begonnen maar naar school moet ik ook niet meer, hooguit dinsdag om mijn boeken in te leveren en eind deze week een keer om mijn rapport op te halen. Praktisch gezien ben ik vrij!! Laat die zon maar komen!

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!