Pages

26 Jun 2013

TUNELIST: Laura Jansen - Elba


Van haar vorige CD kan ik je na elk liedje vertellen welke erna komt en ik neurie de CD dan ook al vooruit, de teksten ken ik uit mijn hoofd.. meezingen kan ik dus gewoon niet meer stoppen. En dat is al weer drie jaar geleden! In de tweede kon mijn cd-speler het bijna niet meer bij houden met het draaien van Bells. Nu, drie jaar later was ik haar bijna vergeten, Oeps! De CD vond ik ergens onder aan mijn on-aangeraakte stapels met CD's die ik nooit meer draai - Spotify is daar nu voor, toch?


Maar.. Laura Jansen heeft een nieuw album. WHAT?? Hoe kan de zangeres die drie jaar gelden 24/7 door de boksen in mijn kamer galmde nieuwe liedjes hebben zonder dat ik er iets van winst?! Nu weet ik het dus wel, ik moest even slikken de eerste keer dat ik ze hoorde. Dit was niet de Laura Jansen waarvan ik de liedjes zo vaak had meegezongen, de liedjes zijn anders, zelf  haar stem lijkt anders te klinken - wat waarschijnlijk aan de kwaliteit van mijn laptop boksen licht. Eenmaal van de schrik bekomen.. kan ik niet meer stoppen met het draaien van het album. Deze keer niet op mijn met sinterklaas gekregen radio waarvan ondertussen een boks kapot is, maar gewoon door mijn vertrouwde macbook met behulp van Spotify. En het album? LOVE IT!

Ik kan er maar niet over uit komen welk liedje ik het leukst vindt. Pretty me? Golden? Around the sun? Ik vind ze allemaal leuk!!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!