Pages

27 Jun 2013

LOVE: WOMEN'S HEALTH NL


Nadat ik al zo vaak had gelezen over de Women's Health in Amerika, Engeland..  zelfs in Frankrijk hebben ze er een! Bleef er een grote vraag bij me hangen; Waar blijft de Women' sHealth uit Nederland? Ik kon natuurlijk gewoon de engelse verzie kopen, er iedere keer zes euro voor neertellen terwijl de international price echt op twee pond stond en gewoon mijn beste beentje voorzetten en het magazine in het engels lezen. Maar dat is helemaal niet meer nodig! Sinds deze maand is er de Women's Health NL, of zoals ze zichzelf noemen: "De eerste healthy glossy van Nederland." And they're sooo right!


Dit is geen tijdschrift dat je na het lezen in hoek gooit om nooit meer aan te raken en vervolgens bij het oud papier weg doet. NEE! Je zult hem houden, ZO handig is het.. voor die bladzijdes waarin staat welke Yoga het beste bij je past, de leuke oefenenigen die je armen net wat mooier maken, wat nu echt gezond voor je is -koolhydraten?- of hoe je de perfecte salade maakt - waar alles wat je nodig hebt in zit en ook nog eens gezond is. Kortom, zodra je aan het tijdschrift bent begonnen, zul je plek moeten vrij maken voor de edities die nog moeten komen met als tegen prestaties een paar uurtjes lekker lezen, het blijft toch echt een glossy, en als je alle tips volgt ook nog eens helemaal in shape! Goede deal niet?

Waar ze van me wel iets aan mogen doen - de kaft! Seriously.

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!