Pages

28 Jun 2013

SHOPPING: ALL STARS (AGAIN)


Ik weet dat ik eigenlijk zomerschoentjes nodig had, open, die ik ook kon dragen in Venetië of Athene die deze vakantie op de planning staan, maar ik kon deze all stars gewoon niet weerstaan. Hoe ik ook mijn best deed om NIET naar de winkels te gaan waar ze All Stras verkochten toch ging het mis. Ben je bij op de begane grond bij de Bijenkorf geweest? Geloof me, die afdeling kan je gewoon niet heelhuids verlaten. Het een grote schoenen en tassen-hemel. Van chic tot stoer, van sandaaltjes tot laarzen en JA ook All stars -zucht.

Naar welke schoenen ik "eigenlijk" op zoek was? (I) Alle schoenen die maar geen All Stars, Converse of Sneaker in de naam had - duidelijk dus (II) die ik bovendien ook mooi elegant onder een jurkje kon dragen (III) en die overal bij paste zodat ik me bijvoorbeeld niet druk hoefde te maken over de kleur...
In welk opzicht ben ik niet gefaald? GEEN EEN! Ik kon het niet geloven toen ik ze afrekende, toen ik de tas mee uit de bijenkorf nam met daarin een schoenen doos waar duidelijk CONVERSE op stond, toen ik in de bus zat en mijn moeder berichte welke schoenen ik had gekocht en toen ik ze thuis uit pakte en iedereen me aan keek alsof ik gek was -" Die wou je toch juist NIET?" -. Nu, twee weken later kan ik het nog steeds niet geloven.. hoe heb ik voor elkaar gekregen om alle leuke sandaaltjes straal voorbij te lopen, de sale-schoenen niet eens aangekeken en schoenen te kopen waarvan ik een jaar gelden nog van zou zeggen dat ik ze te sportief voor me vind?!

Maar.. zijn ze niet leuk? De kleur: I'M IN LOVE! De pasvorm: OMG! (ze zitten zo fijn!)
Natuurlijk had ik alle waarschuwingen van mijn vriendin genegeerd en ging ik er gewoon van uit dat het gewoon heel makkelijk te combineren is. Niet dus. Ondertussen heb ik ook al een sjaal met de kleur er in aangeschaft en zit mijn virtuele winkelwagentje bij de Wehkamp helemaal vol met kleren die wel-goed passen bij deze schoenen. Ik ben overigens wel heel blij met ze! Je hoort me niet meer zeuren dat ik ze "eigenlijk" niet wou en dat ik dus nog steeds wanhopig op zoek ben naar leuke sandaaltjes, die onder een jurkje passen. Want als is ze aanheb, kan het mij niet meer schelen dat de weerman op de tv zei dat het weer somber, koud en nat werd.. ik heb de zomerkleuren gewoon aan mijn voeten!


En met dit weer heb ik helemaal geen sandaaltjes nodig. Zie je wel: een goede aankoop!
Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!