Pages

26 Jul 2013

BEAUTY: LILACISM


Mijn nagels zijn bekend met de kleur roze in alle soorten en maten. Fel roze, licht roze, rood en zelfs een met een structuur er in - denk aan Barry M en je weet het. Soms spring ik uit de band en lak ik mijn nagels zomaar een keer groen of geel. Je snapt het al, niet echt mijn kleuren. Dus laat ik de nagellak maar oud worden totdat de dop er niet meer van af kan, wanneer dat wel is het geen nagellak meer, maar een dik laagje gekleurd spul in een potje. 

Maar dat deed ik niet bij 'lilacism' van Essie. Afgelopen week sprong ik nog erger uit de band en kocht mijn mijn etos cadeau kaart zomaar did kleurtje van Essie. 

En geloof het of niet, ik ben fan, Ik had het kunnen weten. Bikini So Teeny was ook leuk, voor eventjes. Bij dit lakje heb ik echter niet het idee dat het maar voor "eventjes" is. Het is een prachtige kleur lila, een beetje bleekjes, in een bepaald licht bijna wit, maar het is toch zeker lila! Op de foto is de kleur trouwens feller dan hoe hij nu op mijn nagels zit. Sinds ik dit lake op heb, hebben mijn nagels alleen nog maar complimenten gekregen. Het is een heerlijk fris zomer kleurtje dat perfect staat bij sunkissed handjes. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!