Pages

29 Jul 2013

MONDAY FAVORITES #28

Favortie color: Lilacism

Etos cadeau-bonnen waren al leuk, maar sinds ik me bedacht dat je ESSIE bij de Etos kan kopen krijg ik niets liever. Want wat is er nou leuker dan een leuk kleurje te kopen zonder het te hoeven afgeven?? Zeker al is de kleur zo leuk dat hij niet meer van mijn nagels af is te slaan! Zoiets als Lilacism dus...

Favorite song: Riverside, Agnes Obel


Waarom kende ik dit liedje niet? Ik kan nog steeds niet bedenken hoe dit liedje aan mij voorbij is gegaan. Maar ik haal het zo in. De sheet van het liedje staat nu op mijn piano met als gevolg dat ik het nu elke dag hoor.. meerder keren. Want hoe "makkelijk" ik dacht dat het liedje was op de spelen, het ver naast ik er kon zitten. Want dat.is.het.dus.niet! Frustrerend. Maar um, ik geef niet op!

Favorite activity: Noting!
Het vakantie gevoel komt steeds maar bij me tot gang. Waar ik het in het begin van de vakantie zonde vond om heel de dag niks te doen kan ik nu makkelijk op mijn vrije dagen genieten van helemaal NIKS DOEN! Heerlijk. 

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!