Pages

22 Jul 2013

DAIRY: HEADING OF TO TEXEL



Over precies een uur sta ik bij een vriendin te wachten tot we vertrekken. De uren daarna zullen bestaan uit auto rijden ( of achter in de auto zitten), boot, bus en lopen. Tot we ein-de-lijk bij onze camping op Texel aankomen. Mijn koffer staat klaar, mijn voeten zijn summer-ready, mijn zonnebril zit in mijn tas, de bikini is gekocht en... het enige wat ik nog moet doen is me omkleden in de auto stappen en gaan!


De komende week neem ik NIET mijn laptop mee. Wat ik normaal wel doe op vakantie. Maar een jongerencamping, tenten, acht meiden van zestien/zeventien en mijn macbook leek geen goede combinatie. Ik zag het al gebeuren dat iemand per-ongeluk haar drinken omstoot, op mijn macbook... dan zou niet alleen mijn laptop maar ook mijn humeur een deuk krijgen. Niet zo'n goed idee dus.

Maar ik heb er zin in! Het word zon, zee en strand en waarschijnlijk veel op stap gaan. Maar he, waar heb ik anders al die tijd voor gespaard? Stiekem heb ik er eigenlijk nog meer zin in, omdat het de eerste vakantie is zonder mijn ouders. Ik ben benieuwd. Maar na een lange vakantie zonder weg te gaan en veel werken heb ik het ook wel verdient, niet?

De komende dagen dus geen blogjes van het zonnige Texel maar gewoon die ik thuis op mijn kamer of in tuinstoel heb geschreven. Een paar dan. Tijd om voor elke dag 1 a 2 stukjes te schrijven was er niet. 

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!