Pages

20 Jul 2013

SHOPPING: PRIMARK MADNESS



Ik grapte: "Ik koop mijn zomer kleding wel in de sale, eerder heb ik het waarschijnlijk toch niet nodig." Helaas bleek ik niet alleen een voorspellende gaven te hebben - toen de sale begon kwam ook de zomer ook eindelijk aan de hemel- maar bleek ik het ook nog eens heel druk te hebben tijdens de sale. Plus ik moest sparen voor mijn vakantie. En daar ging de sale aan mij voorbij - OK, de sale is nog bezig. Het probleem: Ik heb het nog steeds druk en sparen moet ik ook!



Maar mijn vakantie naar Texel en naar Italy/Greece kwam angstaanjagend dicht bij. En nog steeds kon je alleen maar Jeans, truien en alles behalve iets in de trend van zomer in mijn kast vinden. Mijn conclusie was dat ik maar met een wintergarderobe de zon in moest. Tot mijn moeder erbij kwam dat het niet einde zoek was. Na een speurtocht van een halve dag in mijn klerenkast bleek ik toch een wasmandje vol shirtjes, rokjes, jurkjes en shortjes - allemaal in het verkleinwoord, want zeg nou zelf? Zo lang zijn die shorts niet.. - en na nog een helder moment van mijn moeder bleek dat er ook nog zo iets bestond als de PRIMARK waar ik mijn zomer-gaderobe bij kon vullen zonder dat er veel van mijn spaargeld verloren ging.

Achteraf kocht ik weer niet zo veel bij de PRIMARK. Ik kocht er zelfs een trui bij!! Niet wat je zomers kan noemen. Maar met een playsuite en een shortje extra kan je al ein-de-loos combineren, toch?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!