Pages

18 Jul 2013

LOVE: NIKE TRAINING CLUB


Zoals ik al zei, dat ik niet kan hardlopen betekend niet dat de rest van mijn lichaam ook maar even een rust pauze moet nemen. Want um.. Texel komt toch wel heel dichtbij, en dat betekend dat een bikini tot mijn everyday outfit hoort. En dan wil je niet dat je buik verwart wordt met een zoutzak, je armen er slapjes bij hangen en je benen.. ja je benen willen we het helemaal niet over hebben. Een sterker lichaam is natuurlijk nooit verkeerd. Dus besloot ik om er maar gewoon voor te zorgen dat als ik weer kan hardlopen - en ik ga trainen voor de 16 km  ( 16!! je hoort het goed) - ik maar beter een sterk lichaam kan hebben. Zelfs rennen gaat dan beter. Toen ik mijn Iphone binnen had wist ik eigenlijk al wat ik ging doen, eindelijk de NTC ( Nike Training Club) app gebruiken. 

De NTC app is gratis met workouts voor je hele lichaam. Van je billen, tot je buik tot je schouders en je rug je vindt het er allemaal. Om precies te zijn kan je cardio en full-body workouts van 30 en 45 minuten doen en kan je specifieke plaatsen van 15 minuten trainen. IDEAAL! 


Je kiest eerst wat je wil: "Get lean", "Get toned", "Get stong" of "get Focused". Daarna kies je beginner, intermidiate of advanced en daarna krijg je een hele lijst met workouts. Natuurlijk kan je eerst de workouts bekijken voor dat je ze doet. Tijdens de workout wordt steeds verteld wat je precies moet doen en hoelang je het moet doen en nog moet doen. Supper handig! 

De App kan je is er alleen nog maar voor de Iphone en Ipod Touch ( ben ik nu even lucky dat ik net een Iphone heb!). 
Liefs, 
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!