Pages

9 Jul 2013

LIST: Love/Hate - relationships



* De zon. What? Wie houd er nu NIET van de zon. Ik hou van de zon maar serieus ik kan nog een kwartier pal in de zon liggen of ik krijg een opvlieger - of zo voelt het dan - en dan moet ik gewoon even naar binnen , of de zee in. Nee geef mij maar een parasol of een plekje -deels- in de schaduw.

* Hardlopen. Wanneer alles goed gaat hou ik er van. Lekker een stukje rennen, jezelf uitputten en dan de rest van de dag een goed gevoel hebben. Maar dan wanneer het niet goed gaat vindt ik het helemaal niet leuk - en dat is zwak uitgedrukt - wanneer mijn been pijn gaat doen en ik nog niet eens aan de 3K kom betekend dat ook een humeur, en niet zo'n beetje ook.

* O en sporten opzich? Het resultaat is dan wel leuk en soms is het ook wel leuk om te doen. Maar soms is het ook zo zwaar!!!

* Cola light. Mmm, er is niets waar ik meer van kan genieten dan een blikje Cola Light - Lemon welteverstaan- lekker koud en dan vooral 's avonds na een lange avond leren. Jammer genoeg weet ik maar al te goed dat het eigenlijk helemaal NIET goed voor je is. Al die chemicaliĆ«n, zucht.

* Shoppen. I love, love, love shoppen! Maar um.. de afschriften aan het eind van de maand zijn iets minder leuk.

* Hakken. Ook weer zo iets. Alles ziet er mooier uit met een paar pumps er over. Je versleten spijkerbroek, je leuke jurkje en je houding. Nu moeten ze alleen nog iets bedenken tegen de pijn in je tenen.. en het behouden van je evenwicht. Haha, elke keer al doe ik ze aan ben ik zo bang dat ik val en elke keer wanneer ik ze uit doe snap ik niet dat ik er heel de tijd op het gelopen, mijn tenen! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden?


Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!