Pages

8 Jul 2013

MONDAY FAVORITES #27

Favorite food: Avocado's


ik had er al zo veel over gehoord maar nog nooit gegeten laat staan geproefd. Dus nam in maar de proef op de som en sneed er een in kleine stukjes voor in mijn salade bij de BBQ - heel riskant, dadelijk was ie helemaal niet lekker! Ik had natuurlijk niet kunnen bedenken dat het echt zo lekker was als me vaak werd verteld EN hij is ook nog gezond ook! Blijkbaar was ik niet de enige want binnen no time was mijn salade op, altijd goed voor je ego.


Favorite workout: 


 In plaats van 30 sec run in the treadmill ( ik deed het thuis en niet in de sportschool) besloot ik om gewoon 8x 30 sec de trap op en af te rennen met 10 sec rust tussen in. Dat het ik geweten. Ik denk niet dat ik ooit-zo-moe ben geweest na een workout het zweet droop letterlijk van me af - bah! Maar um, ondanks dat Cassey niet alleen een paar heb vervloekt en me afvroeg hoe ze het in godsnaam voor elkaar kreeg om ZO'N workout samen te stellen, was 'ie eigenlijk toch best wel goed (lees: ik zou hem - misschien - nog wel een keer willen doen.) En voor degene die de workout nu ook willen doen, op het youtube account van blogilates vindt je een filmpje met uitleg bij elke move.

Favorite activity: Reading 

En dan vooral buiten, in de zon, met een glas ijskoud water en een citroentje en een heel mooi boek waar je lekker weg kan lezen, Ja zoiets als Dear John. 

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!