Pages

6 Jul 2013

LOVE: SUMMER SALE WISHLIST


Ik vertelde jullie nog dat ik zo erg toe was aan de zon, het lijkt wel alsof mijn beden zijn overhoord, want de zon is er ( OK, er zijn geen Italiaanse restaurantjes, geen zee of strand, geen jurkjes die ik aan kan doen doordat ik moet werken, maar... laten we blij zijn me de zon!). Het lijkt er zelfs op alsof de zomer ECHT begonnen is, zover mijn mobiel het weer van de komende dagen laat zien blijft het zonnetje staan! En bij zomer hoort de sale!


Wat staat er op mijn wishlist? Jurkjes, Jurkjes, Jurkjes! Van kort tot lang, chic tot het perfecte jurkje voor in Italy. Shorts van kort tot de lengte die we een jaar geleden nog veel te lang vonden, maar we moeten er aan geloven de bermuda is weer in, en shorts waarvan je niet eens ziet dat het een short is maar een rokje! Een bikini, ik nog herinneren dat ik vorig jaar in mijn ondergoed aan het zwembad lag omdat ik gewoon geen goede bikini kreeg gevonden, dit jaar zal ik toch wel een vinden? Broeken, en dan niet van die lange donkere strakke, nee broeken die ook te dragen zijn op een zwoele zomeravond wanneer het nog steeds 25 graden is en je struint over kleine straatjes. Rokjes, sandaaltjes en leuke blousjes kunnen natuurlijk ook niet ontbreken!

Goed dat ik aanstaande dinsdag naar de PRIMARK ga, ik denk dat mijn portemonnee het anders had overleeft me mijn overvolle wishlist. Maakt de zon jullie ook niet zo enthousiast? en hebberig??

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!