Pages

4 Jul 2013

LOVE: het YOGA-FILMPJE



Blogilates mag ik dan wel met plezier doen, maar mijn horizon moest duidelijk verbreed worden. Dus ging ik op zoektocht op Youtube. Niet heel moeilijk overigens, youtube vindt het maar al te leuk om op je voor pagina filmpjes te zetten die ze je " echt aanbevelen", en zo  zijn die cookies toch nog best wel handig. Mijn zoektocht stopte eigenlijk meteen. Daar vond ik wat ik zocht: een LEUK yoga filmpje.

Nee, yoga is niet alleen het zweverige waarbij je diep moet inhalen en uithalen - moet je natuurlijk wel, maar om dat elke keer te horen? - het kan zelfs heel zwaar zijn, je kan er van gaan zweten, je laten voelen alsof je net een ZWARE workout achter de rug hebt en toch helemaal gestrekt en tot rust. Klinkt dat niet als een perfecte combinatie?
HET yoga filmpje waar ik het over heb is van Tone It Up, bekend bij iemand? Het zijn twee meiden - of laten we zeggen vrouwen - die workout-filmpjes maken en een site hebben met alles wat je onder healthy kunt verstaan... het filmpje vind ik ZO fijn om te doen na een killing workout of nadat ik alles heb gegeven tijdens het hardlopen. Ugh, soms twijfel ik er aan of het wel echt goed voor me, spierpijn is de dag erna soms wel duidelijk aanwezig. Neemt overigens niet weg dat je er leniger van wordt, tot rust komt, het heel goed en je mood. Yoga staat dan ook bekend als DE perfecte opwarming of cool-down. I'm in LOVE!

Het filmpje laat me ook heerlijk wegdromen naar Ibiza, op het strand, met een cocktail? Klinkt niet verkeerd, vind je niet. 
Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!