Pages

15 Jul 2013

LOVE: Iphone 4S


Ik vond de Iphone wel leuk... maar ik hoefde hem niet perse. Mijn "oude" HTC voldeed - tot voor kort- aan mijn eisen. Dit alles veranderde toen een vriend van me een Iphone kocht en ik hem in mijn handen hield. Eindelijk een telefoon die gewoon deed wat je vroeg, waar het internet WEL snel laadde en waar het geheugen naar mijn denken niet 4 maar 100 keer zo groot was. Daar kwam dan nog bij dat je er gewoon ontelbare leuke hoesjes voor kon kopen! Hallo, kon het nog beter?



Natuurlijk. De Iphone 5 zou hoogstwaarschijnlijk net wat dingen hebben die ik niet heb en er zullen natuurlijk ook dingen op zitten die gewoon beter zet. Het is niets voor niets de opvolger van de 4S. het budget lag alleen niet zo hoog. De 4S lag er wel in, en is - als je het mij vraagt - ook gewoon HEEL goed hoor!

Ik had me zelf de Iphone beloofd als mijn oude abonnement was afgelopen. Maar toen ik door mijn provider werd opgebeld dat ik nu al mijn abonnement kon verlengen kwam er opeens licht aan de hemel. Het kon nu al. Maar na wat reken werk was de 4S toch niet zo voordelig.. na enig overleg besloot ik om het een los toestel te kopen met daarbij een sim-only abonnement. Waardoor ik net zoveel geld kwijt zou zijn als wanneer ik de Iphone 4 - die dus wel echt ouder is - met mijn abonnement zou nemen. En zo kwam het dat ik samen met mijn vader afgelopen zaterdagavond mijn Iphone ging ophalen.

En nu zijn we onafscheidelijk. Ik weet nu al niet hoe zonder zou moeten.. De snelheid verbaast me nog steeds en ik kan niet geloven dat ik die 16 GB OOIT vol krijg.. mijn vorige telefoon had er maar 4!!

Nu wil ik alleen nog een leuk hoesje en HEEL veel leuke app's, iemand suggesties voor (een van) beide?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!