Pages

1 Jul 2013

THE 2013 PROJECCT: SIX MONTHS NOW!



Kan je geloven dat de helft van het jaar al weer om is? Juli mag dan vandaag wel aangebroken zijn en de zevende maand zijn maar.. voor mijn gevoel is het nog maar net 2013. Ik moet zelfs nog wennen aan 2013, 2012 schrijf ik nog steeds op wanneer ik de datum boven mijn pw-blaadje zet en ik denk bij 2011 toch nog steeds aan een jaar gelden en niet twee!. Slecht, heel slecht ik weet het, tegen de tijd dat het jaar bijna is afgelopen zal ik er wel aangewend zijn, toch?Dus het betekend ookal dat het een half jaar is geleden dat ik mijn "good intention list" heb gemaakt en startte aan " project 2013" Uhm.. maar of ik me ook zo goed aan die voornemens heb gehouden?

ELKE WEEK hard lopen - al is het maar een kwartiertje- en als het kan ook nog een paar keer per week een yoga/pilates/workout-filmpje doen!! - en niet alleen maar kijken . 
Al is er EEN ding wat ik ook werkelijk heb klaargemaakt is het dit wel. Elke week hardlopen is niet meer dan normaal.. drie keer is meer het standaard geworden en met die workouts zit het ook niet verkeerd!


-Het goed op school doen én blijven doen.
Um.. ja, ik denk dat ik het wel goed heb gedaan. OK, ik heb er veel voor moeten leren maar tot nu toe ben ik er wel tevrede over. Op naar het examenjaar!!

- Mijn Project English doorzetten.
Kunnen we Canterbury, Londen en de saaie boekjes die ik voor engels moest lezen mee tellen? Want eerlijk, ik heb nadat ik dit zes maanden geleden hd geschreven geen seconde meer aan gedacht. Oeps!

- Met héél veel plezier 500 blog's online zetten.
haha, dit is mislukt in hard en nieren. Hoe graag ik het ook had willen doen de 250 blog's zijn nog niet behaald. Ik had van te voren natuurlijk ook niet kunnen bedenken hoe druk het wel niet zou krijgen met school - en mijn nieuwe baantje. Maar met de vakantie in het vooruitzicht moet daar wat verandering in komen.

- Sparen!
Waarom is dit zo moeilijk? Ik mag dan wel nieuwe werk hebben en er ook veel werken in de vakantie, toch lijkt het alsof mijn loon al verdwijnt wanneer ik alleen maar KIJK naar de sale. Waar blijft het? en hoe kan het dat ik nog steeds  "niks heb om te dragen" ? ( Ook al heb ik weliswaar een kast vol kleren.. Bekend probleem?) Maar met de komende vakanties wordt ik wel gedwongen om te sparen -bye bye sale!

OK. Ik ben niet ontevreden over het geheel. Mijn blogjes mogen wel wat meer worden en ik mag wel wat meer aan mijn Project English werken en.. sparen moet ook echt gebeuren. Maar he, ik heb tenminste wel 2/5 van mijn good-intention list boven verwachting volbracht. Dus eigenlijk maken die de rest dan wel weer goed?

En ik heb natuurlijk NOG een half jaar om ze te vervullen!
Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!