Pages

6 Aug 2013

TUNELIST: PASSENGER


De vreemde gewoonte om zodra ik een album goed vind ik dagen - nee weken - lang niks anders meer luister. Met als gevolg dat ik het na een tijdje zo vaak heb geluisterd dat ik de muziek eigenlijk niet zo leuk meer vind. En ik dus weer zonder zit. Ik weet het, hiervoor heb je afspeellijsten waarin je meerdere albums zet en voor dit "probleem' bestaat ok de oplossing die shuffle heet. Toch blijkt het steeds waar dat ik toch het album blijf luisteren, keer op keer, gewoon in de juiste volgorde zodat ik na een tijdje precies week welk nummer er aan komt, en die daarna, en daarna en daarna! 


Zodra ik dan "geen" muziek meer heb begint de zoektocht, naar een nieuw album dat ik weer plat kan draaien om daarna weer te beginnen bij liedjes die ik tegen die tijd heel lang niet meer heb gehoord. Welk album nu het nieuwe slachtoffer is? All The Little Things van Passenger. Ik kan op het moment nog niet geloven dat ik - op Let Her Go na - nog nooit muziek van Passenger had gehoord. Ik roep maar niet te hard dat ik echt HET album is dat ik altijd kan blijven luisteren - voor ik het weet heeft het weer te vaak door mijn boksen gedreund en begint de zoektocht op nieuw, of stof ik weer een oude cd af die sinds de eerste niet meer beluisterd is. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!