Pages

8 Sept 2013

BEAUTY: HEAVENLY SOFTENING HANDLOTION


Waarom heeft ie-de-reen gehoord van blond amsterdam, staat de bijenkorf vol met kopjes, mokken, borden en zelfs dekbedden, maar hoe kan het dat de handlotion niet bekender is! Want geloof me dit is de fijnste handlotion die ik ooit heb gehad.


Hij bevat dan ook alles wat je van een handlotion kan verwachten. Maakt je handen goddelijk zacht, trekt snel in, zorgt dat de droge plekjes verdwijnen. En die GEUR! De lotion ruikt lekker naar honing, waardoor ik gewoon aan mijn handen blijf ruiken. Niet te vergeten dat 'ie van BLOND AMSERDAM is en zoals alles bij blond is ook deze handlotion van de buiten kant mooi versierd, love it!

Ondertussen behoort het aanbrengen van de lotion, samen met mijn wekker zetten, lezen en een glaasje water drinken bij mij net-voor-het-slapen ritueel. Het is dan ook goed dat ik een grote fles kreeg voor mijn verjaardag.. ik kan niet meer zonder!
Liefs,
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!