Pages

5 Sept 2013

LOVE: ( OVERNIGHT) INFUSED WATER



Ik heb wel vaker met jullie gedeeld dat ik van water hou met citroen erin, maar geloof me, dit is anders. DIT is echt infused water! Niet alleen een citroen smaakje eraan, nee het water smaakt niet eens meer naar water maar is heerlijk fris. Je kan bijna zeggen dat het een limonade is ZONDER suiker of zoetstoffen.. op de natuurlijk na dan.

Wat je moet hebben?
- Water natuurlijk!
- een schijfje limoen (of citroen);
- een takje munt;
- een paar schijfjes komkommer.

En op eens kom ik er achte dat ik munt lus. Het lekkerste is om het een nachtje of middagje in de koelkast te laten staan. Als je dan 's ochtends wakker wordt en je dit heerlijk fris drankje drinkt.. dan begint je dag echt goed. Zeker een combinatie met een workout!

Het voordeel is dat het niet alleen lekker is in koud water maar in een kopje heet water maak je ook nog eens de lekkerste thee. We kunnen gewoon heel het jaar door er van genieten!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!