Pages

13 Sept 2013

LOVE: ❤



Knetterende regen tegen de ramen  brekende hardloop recordes  uiteten met vriendinnen  Dansen op zaterdagochtend  Chanel- Nummer 5  Emma watson ( in welke film dan ook)   Zo dadelijk twee afleveringen Pretty Little Liars kijken   Maandag-avond BONES-avond weer wordt   en het nieuwe seizoen van REVENGE ook weer begint  Mijn Nike Free 5.0 ❤ Vroeg in de ochtend wakker worden  Een ontbijt met franse kwark, Special k EN verse bosbessen   het blikje cola-light na een lange dag   Een glaasje wijn op het terras   Na een goede workout lekker douche in een koude douche  nog maar drie dagen voordat ik met Renee naar Amsterdam ga   Het vooruitzicht van NA de examens  Ellie Goulding die op 15 februari naar Nederland komt   Heel de cd van Passenger luidkeels mee zingen   een avondje lekker alleen thuis   Slapen  Shoppen  Heel het internet afzoeken naar de perfecte schoenen voor deze winter   mijn winkelwagentje bij de Nike store vullen   Koffie in de ochtend  Met een goed gevoel beginnen aan een proefwerk   verder komen met de split  Quinua-salad  Cappuccino in Italie  Griekse Tzatziki  De tussenuren met Laura, waar we alles bespreken behalve datgene wat we eigenlijk zouden moeten doen/maken   Morgen mijn eerste lesje klassiek ballet   Caprese   In de boekenwinkel een nieuw boek uitzoeken omdat je nog een boekenbon hebt en je alle tijd hebt om de boeken een voor een te bekijken   Perpernoten   of beter.. sinterklaas!   Paino spelen   Via de niks running app horen dat je over die ene kilometer maar een paar seconde meer hebt gedaan dan 5 minuten   Voor het slapen gaan nog snel even mijn Instagram foto's bekijken  Sloffen  De kachel die weer aan kan   Maandag avond een dinner-date met vier vriendinnen om daarna de film over de tweedewereldoorlog te kijken, extra voorbereiding op het komende examen is nooit slecht  Spotify premium  Dansen in mijn onderbroek met de gordijnen gesloten   Wanneer niemand thuis is, zo hard mogelijk mee zingen terwijl ik piano speel  Tekenen   Ein-de-lijk Photoshop op mijn laptop  Afspreken met een vriend die je al weken niet hebt gezien en het is alsof er nooit een dag tussen heeft gezeten   Cola met een schijfje citroen   Reizen met de trein  Life 

What do you     ?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!