Pages

15 Sept 2013

DAIRY: WHAT I DID LAST WEEK..


HEY YOU! How are you? Ik kan niet geloven dat het al weer twee weken September is! De "R" is weer in de maand en bij mij staat dat gelijk aan herfst. En geef toe.. het weer is ook wat je verwacht bij de herfst. De blaadjes liggen al weer snel op de grond, de lucht word kouder, de handcreme kan weer zijn werk gaan doen en de witte broeken zullen al weer snel verdwijnen achter in onze kast. Al ben ik trouwens van mening dat je een witte broek - in de juiste combinatie - heel het jaar door kan dragen.


Deze week was ook al weer de derde - of vierde??- week op school. Het is duidelijk dat het een examenjaar is. De leeraren vliegen door de stof heen en ik heb naast de bergen huiswerk niet veel te doen. Hoe vreemd het ook klinkt, dat ik niks te leren heb geeft me een vreemd gevoel. Het lijkt alsof er een donkere wolk boven me hangt, maar die nog uit moet barsten. Jammer genoeg weet ik dat het over enkele weken ik er echt voor moet blokken! Gelukkig weet ik waar ik het voor doe, en is school niet echt de ergste plek om te zijn en heb ik tussen de lessen door gewoon heel veel plezier met vriendinnen! Daarnaast zijn mijn dagen over-vol met andere dingen natuurlijk!!

Things I did last week:
Ik heb een van de mooiste boeken uitgelezen: het winterpaleis. ZO mooi!! - Dansen, in tussen uren om wat uitleg te krijgen van een vriendin, dansen met gym waar we een heeele vette dans kregen aangeleerd, dansen op zaterdag ochtend waar ik na mijn blessure eindelijk helemaal mee kon doen en daarna nog een keer dansen maar deze keer klassiek waar ik een keertje ging kijken, en wat veel leuker is dat ik had verwacht! - Ik zette mijn wekker woensdag lekker vroeg om te zorgen dat ik ( ik had de eerste twee uur vrij) om half acht zeker klaar was met mijn strek oefeningen en een snelle 3 km kon lopen en vrijdag waar ik dit ritueel herhaalde alleen een uurtje eerder. - Deze week moest ik de knoop door hakken voor mijn profielwerkstuk, dat ik met het vak geschiedenis maak, en het wordt CHINA! Wat in de geschiedenis van China is nog een grote vraag! - Daarnaast keek ik deze week extreem weinig Pretty Little Liars wat er alles mee te maken heeft dat ik steeds dichter in de buurt kom van midseason-final.. en ik wil gewoon niet zonder!! - Ik ben een beetje geobsedeerd geraakt met de ap Yogify waar je yoga lessen kan volgen die je echt laten zweten en trillen en zorgen dat je niet alleen tot rust komt maar ook werkt aan je spieren - En deze week heb ik hard gewerkt op de piano omdat het klaar moet zijn voor de kerstviering op school en nu blijkt dat kerstmis helemaal niet zo ver weg is als ik aanvankelijk dacht ( de pepernoten liggen immers al in de schappen!) 

Dit alles zal natuurlijk niet compleet zijn met een liedje dat ik deze week wel heel vaak door de boksen van mijn laptop het laten dreunen:


Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!