Pages

13 Oct 2013

MOVIE: WE'RE THE MILLERS (IF ANYONE ASKS)



Hilarious! That's the only word I can say when I think about this movie. Seriously! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo hard in mijn stoel heb zitten lachen. OK, het cabaret van Ali-B kwam er dicht bij in de buurt. Deze film bracht me soms gewoon tranen in de ogen van het lachten en nog steeds zit ik hier met een grijns op mijn gezicht. Haha! je moet hem gewoon zien (iets wat ik mijn ouders ook meerdere keren heb verteld, en iedereen die maar wou luisteren.)

Het verhaal gaat over de drugsdealer David die na een overval alles terug moet betalen met een laatste opdracht waar hij zelf ook nog eens veel mee verdient: het smokkelen van een "klein beetje" wiet uit Mexico. En wie komen er nu het beste door de douane heen dan een gezin? Je snapt 'm al hij heeft geen vriendin, geen kinderen en dus zeker geen gezin. David haalt een handje vol mensen bij elkaar die hem voor een "kleine" vergoeding gaan helpen de drugs veilig Amerika binnen te loodsen. Het gaat wat minder om het smokkelen maar meer om de spannende/stressende situaties waar ze in terecht komen en de genante en grappige manieren die ze gebruiken om er uit te komen. En geloof me dat doen ze GOED!!

En vanaf dat moment wordt het hilarisch! Emma Roberts en Jennifer Anniston spelen erin dus ik kon er niet niet naar toe gaan. Emma Roberts stal mijn hard al toen ze nog in de tv-serie "unfabulous" speelde en ja Jennifer Anniston... dan voel je de humor al toch? En Jason Sudeikis ( die David speelt en voor deze film nog geheel onbekend bij was) doet me een beetje denken aan mijn economie leraar, seriously hij lijkt er schrikbarend veel op, maar bovenal speelt hij goed. Waar is hij al die tijd geweest??


LOVE, 
   Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!