Pages

25 Nov 2013

Currently #1


I think I owe you an explanation! En niet zomaar een. Het is meer dan een maand geleden - 13 oktober voor het laatst zelfs om precies te zijn - dat ik ook maar iets van me liet horen. En eventjes, heel klein eventjes was ook ik zelf er van overtuigt dat dat ook echt de laatste keer zou zijn. Maar zoals verwacht ging ik het missen, mijn hersenen schreven continu stukjes die maar nergens op kwamen te staan, bijna  elke dag bedacht ik me dat misschien maar gewoon een keer moest beginnen en toen was het vandaag. Dus.. WELCOM BACK new me!


Listening to the Catching Fire Soundtrack! Wat VERY currently is aangezien ik het op dit moment - terwijl ik type - aan het luisteren ben. More currently kan het niet zijn. Hebben jullie de film al gezien? Ik ben helemaal IN LOVE met de film, mijn girlcrush met Jennifer Lawrence is alleen maar groter geworden, ATLAS van Coldplay vindt ik steeds mooier en ligt het aan mij of is Josh (Hutcherson) deze film NOG knapper? Mijn tweede bioscoop bezoekje aan deze film is dan ook al gepland voor komend weekend!



Reading De Woeste Hoogte. Die natuurlijk veel bekender onder de naam Wuthering Heights. Maar aangezien een Iers dialect me toch niet zo lekker leest ging ik maar voor de Nederlandse vertaling. Over het boek.. Ik HAAT de personages en kan me niet voorstellen dat mensen zo zelfzuchtig en onbeschoft kunnen zijn, je leest niet alleen over de egoistische Heatcliff en Catherin maar het dienstmeisje dat je het verhaal over de twee geliefde verteld kon ik na 2 bladzijden al niet meer luchten of zien. Maar toch, het boek is niet weg te leggen, je wil ( of MOET) weten hoe het afloopt, en snapt niet hoe twee mensen zoveel van elkaar kunnen houden. Voor de twilight lovers onder ons: LEES!!

Watching Pretty Little Liars (again) er moet ergens een clue over A in zitten, toch? Ravenswood ( spin off van PLL, hoe kan ik die missen?) en Gossip Girl, Love it.

Obsessed with hardlopen.. Het hardloop verus heeft me weer te pakken. De winter kleding heeft me een rib uit mijn lijf gekost! Maar we moeten wat doen. En deze keer pak ik het serieus aan door zeker 4 keer per week me weer in de thight te hijsen en te gaan!

Thinking of December. By far one of the best months of the year. Sinterklaas mijn eerst hardloopwedstrijd ( maar 5 km hoor!) van het seizoen, op vakantie EN kerst!! Ben ik de enige die de kers cd van Micheal Buble al op heeft staan? All I Want For christmas is...

Just love to go outside and make some picture (like the one above.)

Love,
ROSALIE


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!